محل لوگو

دانلود جزوه ، نمونه سوال و کتاب های حسابداری پیشرفته 2


دانلود جزوه ، نمونه سوال و کتاب های حسابداری پیشرفته 2

کتاب حسابداری پیشرفته 2

کتاب در پنج فصل تدوین شده است.

  • فصل اول : ترکیب تجاری
  • فصل دوم : صورت های مالی تلفیقی در حین تحصیل
  • فصل سوم : صورت های مالی تلفیقی پس از گذشت یکسال از تحصیل
  • فصل چهارم : تبادلات میان گروه ها قسمت خرید و فروش اجناس
  • فصل پنجم : تبادلات میان گروه ها قسمت خرید و فروش دارایی ثابت

    با دانلود کتاب حسابداری پیشرفته 2 جمشید اسکندری ، دانلود کتاب حسابداری پیشرفته 2 حسن همتی و یا حتی دانلود کتاب حسابداری پیشرفته 2 پیام نور به این مباحث دست می یابید که دانلود کتاب پیشرفته 2 حسن همتی را در انتهای مقاله برای شما کاربران محترم قرار داده ایم ، این کتاب حسابداری پیشرفته 2 حسن همتی در ده فصل تنظیم دشه است که در آخر هر فصل مسائلی را مطرح کرده است و با حل مسائل حسابداری پیشرفته 2 حسن همتی ، می توانید پس از حل مسائل ، آنها را با حل المسائل کتاب حسابداری پیشرفته 2 بررسی کنید تا کامل به مطالب تسلط یابید. لازم به ذکر است حسابداری پیشرفته 2 جمشید اسکندری از محبوبیت بالایی بین اساتید و دانشجویان پیشرفته 2 برخوردار است.
  • کتاب حسابرسی پیشرفته

    درس حسابرسی پیشرفته به حسابرسی عملیاتی و داخلی می پردازد و از اثر حسابرسی بر قیمت و بازدهی سهام گزارش می گیرد که ، بدین صورت تقلب در حسابرسی صورت های مالی در کار با نرم افزار حسابداری ارزی مشخص می شود. در این کتاب به بررسی عوامل موثر در حقوق پرسنل حسابرسی ، هزینه یابی کیفیت ، موارد اختلاف میان دستورالعمل ها و قانون های حسابرسی ، حسابرسی و نقش نرم افزار حسابداری مالی در مدیریت ریسک پرداخته شده است.

  • کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی

    دانلود کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سید حسین سجادی در سایت ها یافت می شود. حسابداری مدیریت یک سیستم برای مقیاس و اندازه گیری اطلاعات نرم افزار حسابداری مالی است که فعالیت ها و رفتارها را کنترل می کند. در ضمن ارزش ها را برای دستیابی به هدف های استراتژی سیستم حسابداری تولید می کنند. دانلود کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سید حسین سجادی را برای شما در بخش دانلود قرار داده ایم. دانلود کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی بصورت یک فایل فشرده است که فصل های آن بصورت مجزا در دوازده فصل در قالب پاورپوینت گردآوری شده است.


مبلغ واقعی 6,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,175 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما