محل لوگو

معرفی یک نرم افزار به صورت کامل


معرفی یک نرم افزار به صورت کامل

معرفی یک نرم افزار به صورت کامل در 82 صفحه با فرمت word

 

نحوه نصب و راه اندازي

براي نصب اين نرم افزار كاربر مي بايست روي فايل Setup.exe كليك كند و بعد از كليك كردن فايل، فايل اجرا مي شود و برنامه از كاربر مسيري را براي نصب اين نرم افزار دريافت مي كند بعد از دادن مسير و تاييد آن نرم افزار شروع به نصب شدن مي كند. بعد از نصب، كاربر كافيست روي فايل Project.exe كليك كند.

 

شروع منوها

پس از نصب و اجراي برنامه فرم زير را مشاهده مي كنيد:

اين فرم از كاربر مي خواهد كه تاريخ آزمون را وارد كند كاربر بايستي تاريخ را به طور دقيق وارد نمايد. به عنوان مثال اگر امروز بيست و نهم آبان ماه سال 1381 باشد كاربر بايستي آن را به صورت 29/08/1381 وارد نمايد تا بتواند وارد برنامه شود در غير اين صورت سيستم منتظر مي ماند تا كاربر تاريخ صحيح را با فرمتي كه در سطح بالا توضيح داده شد وارد كند. بعد از اينكه كاربر تاريخ را به طور كامل وارد كرد فرم اصلي نرم افزار بر روي صفحه مونيتور نمايان مي شود. اين فرم به صورت زير مي باشد:

نام اين فرم fotm1 مي باشد اين فرم از دو ListBox به نام هاي list كه حاوي سه پارامتر ثبت مشخصات، شروع آزمون و نتيجه آزمون است وليست بعدي فرم List2 نام دارد كه حاوي سه پارامتر آموزش، گزارش فردي و گزارش كلي مي باشد. براي انتخاب گزينه ها به انديس هاي ليست كار شده است. براي زمينه اين فرمعكسي انتخاب شده است، اين فرم شامل سه كليد به نام هاي حفاظت سيستم (lock-btn)، آموزش حق تقدم (Taghadom-btn) و خروج (Exit) مي باشد.

در اين فرم براي زيبائي و كنترل دقيق آن خاصيت BroderStyle به Fixed Tool Window ست شده تا كاربر فقط قادر به بستن فرم باشد و اختياراتي نظير بزرگ و يا كوچك كردن آن و يا انتقال آن به جاي ديگري از صفحه از او سلب شده است. Caption اين فرم براي زيبائي و خوانايي بيشتر به سيستم هوشمند اداره راهنمايي و رانندگي ست شده است. ارتفاع اين فرم را به 8970 و عرض آن را به 11970 ست شده است. ناگفته نماند كه خاصيت WindowState آن نيز به 0-Normal آن نيز به 0-Normal تغيير داده شده. مدير سيستم با كليك (انتخاب) كردن روي گزينه ها مي تواند نرم افزار را كنترل و هدايت كند. در زير به شرح كامل گزينه ها مي پردازيم:

ثبت مشخصات: نام اين Form2 مي باشد كه ارتفاع آن به 7050 و عرض آن به 10950 ست شده است، براي زيبايي و خوانايي فرم Caption فرم را به ثبت مشخصات تغيير داده ايم. براي كنترل دقيق آن خاصيت Moveable را False كرده ايم و خاصيت BroderStyle آن را نيز به Fixed Tool Window تغيير داده ايم تا كاربر قادر به انتقال و بزرگ و كوچك كردن فرم نباشد. در اين فرم از يازده برچسب كه به ترتيب زير مي باشد استفاده شده است.

Title- lbl: اين برچسب براي عنوان فرم گذاشته شده است كه Caption آنرا به «لطفاً مشخصات داوطلب را وارد كنيد» ست شده است.

Orging-cd: اين برچسب كه براي نگهداري كد داوطلب طراحي شده يك كپي از كد داوطلب بر مي دارد. البته ناگفته نماند كه خاصيت Visiable آن را براي پنهان شدن به Flase ست كرده‌ايم.

Name-lbl: اين برچسب، نام پرچسب نام داوطلب است كه در خاصيت Caption آن «نام:» نوشته شده است.

Lanme-lbl: اين برچسب، برچسب نام خانوادگي داوطلب است كه در خاصيت Caption آن «نام خانوادگي:» نوشته شده است.

Father- lbl: اين برچسب، برچسب نام پدر داوطلب است كه در خاصيت Caption «نام پدر» نوشته شده است.

Number- lbl: اين برچسب، برچسب شماره شناسنامه داوطلب مي باشد كه در خاصيت Captopn آن ‌«شماره شناسنامه:» نوشته شده است.

Year-lbl: اين برچسب، برچسب سال تولد داوطلب مي باشد كه خاصيت Caption آن را به سال تولد تغيير داده ايم.

Locatopn-lbl: اين برچسب، برچسب محل تولد داوطلب مي باشد كه در خاصيت Caption آن «محل تولد:» نوشته شده است.

Address-lbl: اين برچسب، برچسب آدرس داوطلب مي باشد كه خاصيت Caption آن «آدرس آزمون:» نوشته شده است.

Date-lbl: اين كليد كليدي است كه با زدن آن ليست افراد نمايش داده مي شود به همين جهت Caption آن را به «تاريخ آزمون:» نوشته شده است.

اين فرم حاوي پنج كليد است اين كليدها عبارتند از:

List-btn: اين كليد، كليدي است كه با زدن آن ليست افراد نمايش داده مي شود. به همين جهت Caption آن را به «ليست افراد» ست كرده ايم.

Ok-btn: اين كليد، كليدي است كه كاربر پس از انتخاب فرد از ليست داوطلبان و يا ورود اطلاعات جديد براي تاييد ور فتن به فرم اصلي از آن استفاده مي شود براي خوانايي خاصيت Caption آن به «تاييد» ست كرده ايم.

Save- btn: اين كليد براي ذخيره كردن اطلاعات وارد شده توسط كاربر به كار مي رود. به همين منظور خاصيت Caption آن را به «ذخيره» ست كرده ايم.

New-btn: اين كليد، براي اين است كه اگر كاربر تمايل داشت اطلاعات مربوط به داوطلب ديگري را وارد سيستم نمايد از ان استفاده كند. به همين منظور خاصيت Caption آن را به «جديد» ست كرده ايم.

Del- btn: اين كليد، براي اين است كه اگر كاربر تمايل داشت اطلاعات داوطلبي رابه طور كامل از بانك حذف نمايد از آن استفاده كند به همين جهت خاصيت Caption آن را به «حذف» ست كرده ايم.

همچنين اين فرم از نه TexBox تشكيل شده كه عبارتند از:

Codes: اين TexBox براي دريافت كد داوطلب طراحي شده است. براي اينكه بتوانيم مانند زبان فارسي از راست به چپ بنويسيم خاصيت RightLeft اين TexBox را به True ست كرده ايم. ارتفاع و پنهاي اين TexBox به ترتيب 285 و 855 تغيير داده شده است. براي كد فقط 8 رقم تعريف شده كه براي كنترل آن خاصيت MaxLenght آن را به 8 ست شده است.

Names: اين TexBox براي دريافت نام داوطلب طراحي شده است براي اينكه بتوانيم مانند زبان فارسي از راست به چپ بنويسيم خاصيت RighttoLeft اين TexBox را به True تغيير داده ايم. ارتفاع و پهناي اين TexBox به ترتيب 285 و 935 است. براي نام فقط 50 كاراكتر تعريف شده است. براي كنترل آن خاصيت MaxLenght آن را به 50 ست كرده ايم.

Familly: اين TexBox براي دريافت نام خانوادگي داوطلب طراحي شده است. براي اينكه بتوانيم مانند زبان فراسي از راست به چپ بنويسيم خاصيت RighttoLeft اين TexBox را به True ست كرده ايم. ارتفاع و پنهاي اين TexBox به ترتيب به 285 و 1935 تغيير داده شده. براي نام خانوادگي فقط 50 كاراكتر تعريف شده است. براي كنترل آن خاصيت Max Length آن را به 50 تغيير داده ايم.

Serial: اين TexBox براي دريافت شماره شناسنامه داوطلب طراحي شده است. براي اينكه بتوانيم مانند زبان فارسي از راست به چپ بنويسيم خاصيت RighttoLeft اين TexBox را به True ست كرده ايم. ارتفاع و پهناي اين TexBox به ترتيب به 285 و 1095 ست كرده ايم براي شماره شناسنامه فقط 10 رقم تعريف شده است. براي كنترل آن خاصيت MaxLenght آن را به 10 تغيير داده ايم.

Year- Bron: اين TexBox براي دريافت تاريخ تولد داوطلب طراحي شده است. براي اينكه بتوانيم مانند زبان فارسي از راست به چپ بنويسيم خاصيت RighttoLeft اين TexBox آن را به True ست كرده ايم. ارتفاع و پهناي اين TexBox به ترتيب به 285 و 975 تغيير داده ايم، براي سال تولد فقط 4 رقم تعريف شده است براي كنترل آن خاصيت MaxLenght آن را به 4 ست شده است.


مبلغ واقعی 5,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 406

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما