محل لوگو

مقاله درباره رهنمودهاي مقام معظم رهبري به زوج هاي جوان


مقاله درباره رهنمودهاي مقام معظم رهبري به زوج هاي جوان

مقاله درباره رهنمودهاي مقام معظم رهبري به زوج هاي جوان  در 7 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش

 

رهنمودهاي مقام معظم رهبري به زوج هاي جوان

مفهوم خوشبختي

خوشبختي عبارت است از: آرامش ، احساس سعادت واحساس امنيت ، جشن واسراف وزياده روي ، کسي راخوشبخت نمي کند . مهريه و جهيزيه هم کسي را خوشبخت نمي کند . پاي بندي به روش شرع است که انسان را خوشبخت وسعادتمند مي کند.

همديگر را بهشتي کنيد !

ازدواج واختيار همسر، گاهي درسرنوشت انسان موثر است.خيلي اززن ها هستند که شوهرانشان را بهشتي مي کنند . خيلي از مردهاي مهم هستند که زن هايشان را بهشتي مي کنند . عکس آن هم هست . اگر زن وشوهر، اين کانون خانوادگي را قدر بدانند وبراي آن اهميت قائل باشند، زندگي امن وآسوده خواهد شد وکمال بشري براي زن وشوهر درسايه ازدواج خوب ممکن خواهد شد.

گاهي هست که مرد در فعاليت هاي زندگي سردوراهي مي رسد.

انتخاب بايد بکند يا دنيا را و يا راه صحيح وامانت وصداقت را ، يکي از اين دو تا را بايد انتخاب کند ، اين جاست که زن مي تواند او را به راه اول يا راه دوم بکشاند .متقابلا ،طرف عکس آن هم هست ، شوهرها هم درمورد همسرانشان مي توانند اين طور تاثيرات را داشته باشند. سعي کنيد با هم اين طور باشيد . هردو کوشش کنيد که يکديگر را متدين، درراه خدا ، درراه اسلام ، درراه حقيقت ، در راه امانت و صداقت ، نگهداريد ومانع ازانحراف ولغزش شويد.

دردوران بسيار دشوار سال هاي مبارزات وهمچنين سال هاي انتقلاب ، خيلي از زن ها شوهران خود را با صبر وهمکاري شان بهشتي کردند . مردها رفتند به جبهه هاي گوناگون و خطرات را متحمل شدند. اين زن ها درخانه ها لرزيدند ودچار تنهايي وغربت گشتند ، اما زبان به شکوه بازنکردند ، شوهران خود را تشويق هم کردند . اين ها شوهران خود را بهشتي کردند والا مي توانستند طوري عمل کنند که شوهرانشان از رفتن به جبهه واز ورود به ميدان مبارزه ، وازادامه مبارزه پشيمان شوند . مي توانستند اين طور عمل کنند ، ولي نکردند . بي صبري نشان ندادند . شوهراني هم بودند که همسرانشان را بهشتي کردند . هدايت آن ها ، همکاري آن ها، دستگيري وکمک آن ها موجب شد که اين زن ها بتوانند در راه خدا حرکت کنند . عکس آن را هم داشته ايم . زن هايي بوده اند که شوهران خود را اهل جهنم کرده اند و مردهايي هم بوده اند که زن هاي خود را جهنمي کرده اند . مي توانيد با هم همکاري کنيد، همديگر را اهل بهشت کنيد، همديگر را سعادتمند کنيد، همديگر را درراه تحمل علم ، تحصيل کمال ،پرهيزکاري ،تقوا وساده زيستي کمک کنيد.


مبلغ واقعی 4,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما