محل لوگو

پاورپوینت اندیشه در معماری


پاورپوینت اندیشه در معماری

پاورپوینت اندیشه در معماری ( قابل ویرایش _ 12 اسلاید)

بخشی از متن فایل:

فکر حرکت ذهن است از مطلوب به طرف مبادی مطلوب و سپس حرکت آن از مبادی معلوم(تصوری یا تصدیق) به جانب مطلوب.

فکر عبارت از دو حرکت است : در حرکت نخست در خزانه معلومات خود مواد و مقدمات لازم را که متناسب با کشف مطلوب باشد می یابد و در حرکت دوم آن ها را به نحو مناسب مرتب و منظم می کند. پس مطلوب هم مبدا حرکت است و هم منتهای آن

تعریف : مجموعه تصورات معلوم که به کشف تصور مجهول منتهی شود. oتعریف به ما می گوید که یک چیز باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا آن واژه بر آن اتلاق شود. مثال- مثلث: هر سطح محدود به سه خط راست. oتعریف یک واژه یعنی چه؟ واژه ها به خودی خود معنی ندارند ما انسان ها به آنها معنای خاصی را که دارند می دهیم و آن را قرارداد می کنیم. oتعریف :معنی و فضای مفهوم یک واژه به وسیله صفاتی مشخص و بر مبنای قواعدی خاص معین می گردد. در جریان تعریف صفاتی جستجو و برگزیده می شود که به وسیله آنها بتوان این فضای مفهوم را تعیین و مشخص نمود و بدین ترتیب این صفات عملا نقش خطوط مرزی و محتوای فضای مفهوم را ایفا می کنند.

در تعریف یک واژه دو نکته مهم است:

.1تعریف باید طوری باشد که فضای مفهوم واژه به طور پایدار تثبیت شود تا همه افراد تحت آن واژه فقط یک مطلب را بفهمند و امکان تغییر مفهوم و تعبیرهای گوناگون آن وجود نداشته باشد. .2تعریف باید به گونه ای دقیق باشد که بتوان آن واژه را به سادگی بررسی نمود بدین معنی که صفات و اصطلاحاتی که برای تعریف یک واژه بکار گرفته می شوند باید خود دقیقاً تعریف شده و دارای فضای مفهوم مشخص و صریح باشند بطوری که از یک سو از نظر تجربی قابل بررسی باشند و از سوی دیگر نتوان آنها را به طرق گوناگون تعبیر نمود.


مبلغ واقعی 25,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما