محل لوگو

جزوه مکانیک سیالات استریتر


جزوه مکانیک سیالات استریتر در 251

مقدمه:

دانش فناوری مکانیک سیالاتبا درک و مفاهیم ویژگی هایسیالو همچنین بکارگیری قوانین اساسی مکانیک و ترمودینامیک و انجام آزمایشهای دقیق بسیار گسترش یافته است .ویژگی چسبندگی و چگالی در جریان داخل کانالهای باز و بسته و جریان در پیرامون اجسام شناور درسیال نقش عمده ای درمکانیک سیالاتدارد .


مکانیک سیالاتنیز بخشی از علم مکانیک است که در آناستاتیکودینامیکمایعات و گازها مطالعه می شود. اگرچه این مطالعات نیز مانند مکانیک اجسام صلب بر اساس قوانین اصلی مکانیک استوار است ولی دو فرق عمده و مهم بین این دو مکانیک وجود دارد:
۱- خواص و ویژگیهایسیالاتبا جامدات سبکی متفاوت است و این ویژگی ها اغلب با حرکتسیالتغییر می کند .
۲- در مکانیک جامدات معمولا حرکت اجسامی با جرم و ابعاد مشخص بررسی می شود ولی درمکانیک سیالاتمطالعه ی حرکت پیوسته یسیال، به صورت یک جریان مورد نظر می باشد. به بیان دیگر در مکانیک اجسام صلب مسیر حرکت ذره مشخص است ولی درمکانیک سیالاتاین مسیر نا مشخص و امکان مطالعه ی حرکت ذره ی منفرد وجود ندارد .
شاید بتوانمکانیک سیالاترا ناهماهنگ ترین درس رشته عمران معرفی کرد، فهم این درس برای دانشجویان عمران بسیار سخت است. اماسیالاتاز آن دسته دروس است که با داشتن درک کامل از آن به راحتی می توان سوالات و مباحث پیچیده را حل کرد. جزوه پیش رو بصورت اسلاید وار در ۲۵۱ اسلاید در قالب یک فایل پاورپوینت و بر اساسکتاب مکانیک سیالات استریترتنظیم شده است.جزوه مکانیک سیالاتسرفصل های زیر را شامل می شود :

پاورپوینت جزوه مکانیک سیالات استریتر

  • ویژگی های سیال
  • ایستایی سیالات
  • مفاهیم جریان سیـال و معـادلات بنیــادی
  • یکاها و پارامترها
  • مقاومت سیال
  • جریان تراکم پذیر

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,750 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 234

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما