محل لوگو

کتاب فلسفه هایدگر اثر موریس کوروز


کتاب فلسفه هایدگر اثر موریس کوروز

کتاب فلسفه هایدگر

فلسفه غرب

نوع فایل:pdf

نویسنده:موریس کوروز

ترجمه:دکتر محمود نوالی

تعداد صفحات:278

هایدگر بلاشک یکی از بزرگترین فیلسوفان قرن بیستم است.این فیلسوف آلمانی توانست با شیوه پدیدار شناسی به مسئله و جود شناسی بپردازد با روش خاص خودش.

زندگی با همه شادی ها و غمهایش که الزاما برای انسان اتفاق می افتند لحظاتی نیز دارد که همه آن شادی ها و غم ها بی رمق می شوند و پوچی و بی معنا بودن سایه خود را بر تمام وقایع و موجودات می پاشد.از دیدگاه تاریخ فلسفه،دلیل این احساس پوچی این است که انسان پشتوانه ای در ورای احوال نمی بیند. و همه آن ها را پا در هوا،گذرا و سست می یابد،در این لحظات است که انسان در عمق وجود خود از تکیه گاه و پشتوانه همه پدیدارها سوال می کند.این سوال با ذات انسان پیوسته است و یک امر جاودان است.پاسخ های گوناگون به همین سوال،حکمت و فلسفه وجود شناسی را به مرور ایام به وجود می آورد.بدین ترتیب است که بحث وجود شناسی به عنوان مهمترین مسئله در حکمت مطرح می شود... در این کتاب با چهار موضوع: هستی،در جهان بودن ،خود هستی چیست و وجود و باشنده ها با تکیه بر فلسفه هایدگر بحث می شود و مطالب و مسائل جدیدی پیش روی می گذارد و....

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 223

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما