محل لوگو

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده لئون شیفمن و کانوک


خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده لئون شیفمن و کانوک

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده لئون شیفمن و کانوک در قالب pdf با کیفیت بسیار عالی در 248 صفحه

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده لئون شیفمن

فصل ۱: رفتار مصرف کننده خواستگاه و کاربردهای استراتژیک

رفتار مصرف کننده بطور چشمگیری در دهه گذشته تغییر یافته است. امروزه، مصرف کنندگان می توانند انواع محصولات سفارشی، از کفش های ورزشی گرفته تا کامپیوترها را به صورت آنلاین سفارش دهند. بسیاری از آنها به جای خرید روزنامه ها، به وب سایت های آنها مراجعه کرده و اطلاعات کافی را از منابع مختلف دریافت مینمایند.

ببنندگان تلویزیون نیز می توانند با استفاده از ویدئوهای دیجیتالی، آگهی های تبلیغاتی موردنظر خود را ضبط کرده و به هنگام نیاز، محصولات مورد تبلیغ را سفارش دهند. راه های فوق الذکر برای فروش کالاها و خدمات در پانزده سال اخیر و در نتیجه پیشرفت تکنولوژی دیجیتالی، امکان پذیر شده اند. روش های جدید فروش در یک چیز مشترک هستند و آن اینکه: وجود آنها بازتابی از درک نیازها و رفتارهای مصرف کنندگان است.

واژه رفتار مصرف کننده برای اشاره به رفتارهای مصرف کنندگان در راستای جستجو، خرید، مصرف، ارزیابی و دور ریختن کالا و خدمات مورد نیاز به کار می رود. رفتار مصرف کننده به مطالعه چگونگی تصمیم گیری افراد برای صرف منابع موجود خود (زمان، پول، تلاش)، در اقلام مرتبط با مصرف می پردازد.

اگرچه، هر فردی خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد، اما آنچه در میان همه ما مشترک است، و فراتر از همه این تفاوت ها قرار دارد این است که همه ما مصرف کننده هستیم.

به عنوان مصرف کننده، همه ما در سلامتی اقتصاد – محلی، و ملی و بین المللی – نقشی ایفا می کنیم.

تصمیمات خرید ما بر تقاضای مواد خام، حمل و نقل، تولید، بانکداری و غیره تاثیر می گذارند، که آنها هم به نوبه خود بر میزان اشتغال و استفاده از منابع تاثیر گذاشته و نهایتا تعیین کننده موفقیت یا شکست هر یک از صنایع می باشند.

واژه رفتار مصرف کننده به بررسی و توصیف دو نهاد مصرفی مختلف می پردازد که عبارتند از: مصرف کننده شخصی و مصرف کننده سازمانی. مصرف کننده شخصی، کالاها و خدمات را برای مصرف شخصی، خانوادگی و یا دادن هدیه به دوستان، خریداری می کند.

گروه دوم مصرف کنندگان به مصرف کننده سازمانی – شامل سازمان های انتفاعی و غیرانتفاعی، سازمان های دولتی (محلی، ایالتی و ملی)، و نهادها (نظیر مدارس، بیمارستان ها، و زندانها) هستند که محصولات، تجهیزات، و خدمات را به منظور اداره سازمان های خود خریداری می نمایند.

بسط مفهوم بازاریابی

ریشه های رشته رفتار مصرف کننده در مفهوم بازاریابی قرار دارد که در واقع نوعی رویکرد به کسب و کار است که در دهه ۱۹۵۰ و به دنبال چندین رویکرد مختلف به کسب و کار، یعنی رویکرد تولیدگرایی، محصول گرایی و فروش گرایی، تکامل یافته است.


مبلغ واقعی 25,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 779

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما