محل لوگو

خلاصه کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد


خلاصه کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد

 

به همراه نمونه سوالات کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد

 

 

ارزیابی ریسک در تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد

 

پس از اینکه فرآیند تحلیل ریسک کامل گردید و ریسک تخمین زده شد، لازم است ریسک تخمین زدهشده را با معیارهای ریسک که سازمان مورد بررسی تعیین کرده است، مقایسه نمائیم. معیارهای ریسک ممکن است شامل درآمدها، هزینهها و سودهای مربوط به فعالیتها، بدین ترتیب ریسکهای مربوط به تصمیمات و سطح اهمیت ریسک فعالیتهای سازمان و این که آیا هر ریسک مشخص پذیرفته شود و یا اینکه اقدامات تأمینی برای مواجه با آنها صورت بگیرد، مورد ارزیابی قرار میگیرد.

 

 

 

تئوری قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای

 

مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تئوری جامعی از روابط بین ریسک و بازده در شرایط بازار کامل است این مدل فرض هایی از قبیل رفتار منطقی سرمایه گذاران، وجود رقابت شدید در سرمایه گذاری با توجه به شناخت سرمایه گذاران نسبت به ریسک و بازده مورد انتظار ، عدم وجود هزینه کمیسیون و مالیات و عدم وجود ورشکستگی را در نظر می گیرد . آنچه توسط این مدل فرض می شود یک نگرش صحیح و مفهومی به ریسک و بازده است و سرمایه گذار انتظار دارد که با پذیرش ریسک بیشتر بازده بیشتر کسب کند در مقابل شرایط فوق باید بازده مورد انتظار را تحت شرایط بازار ناقص بررسی کرد . تحت شرایط بازار ناقص کلیه اطلاعات شناخته شده نیستند.

 

 

 

سررسید اوراق قرضه

 

اوراق قرضه دارای سررسید مشخصی می باشد که قرارداد اوراق قرضه تعیین شده است اسناد قرضه معمولا سررسیدی بین ۱ تا ۱ سال دارند در حالی که غالبا سررسید اوراق قرضه منتشرشده توسط شرکت ها بیش از ۱ سال است انتشار اوراق قرضه ی با سپرده وجوه استهلاکی مستلزم این است که شرکت در فواصل زمانی معین وجوهی را کنار بگذارد و آن را به امین پرداخت نماید، به طوری که وجوه موردنیاز برای بازپرداخت اصل مبلغ درسررسید را تامین نماید. شرکت ناچار است که مبالغ مذکوررا در زمانهای مقرر پرداخت نماید، در غیر این صورت اوراق قرضه نکول می گردد. تخصیص پول در فواصل زمانی برای پرداخت تدریجی بدهی، تادیه وام نامیده می شود.

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 567

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما