محل لوگو

برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس ابتدایی سال 98-97


برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس ابتدایی سال 98-97 در 48 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش

مقدمه

مقام معظم رهبری با تحلیل درست و در راستای اتکاء به درون، سال 97 را به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کرده اند تا به عنوان محور فعالیت ها در سال جاری و سال های آینده باشد

دراین راستای عملیاتی نمودن برنامه های حمایت از کالای ایرانی واقتصاد مقاومتی را گام دوم می دانیم و ببایدبه ضرورت ساماندهی نیروی انسانی، و بهره گیری بهینه از ظرفیت بالای نیروی انسانی تاکید شود بعد از فرهنگ سازی مهم تریم اقدام آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی و استفاده بهینه آموزشگاهها از زمان و نیروی انسانی می باشد..

کریمی سند چشم‌انداز کشور در افق ۱۴۰۴ تحقق منویات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری، عزت و سربلندی ملت ایران را به‌دنبال خواهد داشت.

** مدرسه به عنوان اولین جامعه ای که هر فرد تجربه می کند، نقشی اساسی در شکل دهی شخصیت و هویت فرد بازی می کند و معلم به عنوان فردی که شاید پس از مادر، تربیت کننده دوم کودک باشد، هدایتگری مهم به حساب می آید. گشودن ابعاد مختلف تربیتی از حوصله و هدف این مطلب خارج است اما نتیجه ای که از طرح این موضوع مدنظر است، نقش مهمی است که معلم در فرهنگ سازی برای نسل آینده ایفا می کند.آموزشگاه بر برنامه ها وپیش بینی طرحهای ویژه می تواند نقش مثبتی ایفاء نماید..

تا زمانی که فردی، که در جایگاه معلم قرار گرفته است، خود آگاهی لازم را در زمینه اقتصاد مقاومتی نداشته باشد، بالطبع انتظار تربیت نسلی با اهداف مد نظر در برنامه جامع اقتصاد مقاومتی، عبث و باطل است. از این رو یکی از اساسی ترین راهکارها برای پیاده سازی شاخصه های اقتصاد مقاومتی در آموزش و پروش، در وهله اول آموزش دبیران برای آشناسازی آنان با اهداف و راهکارهای اقتصاد مقاومتی و تولید کالاهای داخلی است.

برای این منظور نیاز به پرورش دانش آموزان خلاق و توانا می باشد که مدیر مدرسه که سکان دار اصلی آموزشگاه است با یک برنامه ریزی مناسب می تواند در همه زمینه آموطشگاه را به سمت یک مدرسه کار آمد و موفق سوق یابد.


مبلغ واقعی 3,500 تومان    17% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,905 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 357

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما