محل لوگو

کتاب نظریه های شخصیت تالیف شولتز ویراست هشتم


کتاب نظریه های شخصیت تالیف شولتز ویراست هشتم در 550صفحه با فرمت pdf

این کتاب 550 صفحه ای دوان شولتز و سیدنی الن شولتز در سال 2005 به ویرایش هشتم رسیده است. نظریه‌های شخصیت تالیف دوان شولتز، که اکنون پیش روی شماست، یکی از خواندنی‌ترین و شیرین‌ترین کتاب‌های روانشناسی است. چند ویژگی این کتاب را از بیشتر کتاب‌های شخصیت متمایز می‌کند، نخست اینکه شولتز در آغاز هر فصل مربوط به هر نظریه شخصیت، زندگی‌نامه کوتاه، اما جالب و توأم با نکته‌سنجی‌های ویژه‌ای از صاحب آن نظریه نقل کرده است. دوم اینکه در کتاب حاضر نظریه‌هایی در شخصیت معرفی شده‌اند که کمتر کسی تاکنون گمان می‌برد که چنین نظریه‌هایی وجود داشته باشند. سوم اینکه تنها به ارایه نظریه هر نظریه‌پرداز اکتفا نکرده، بلکه در پایان هر فصل زیر عنوان اظهارنظر نهایی هر نظریه را با دیدی انتقادی مورد ارزیابی قرار داده و نقاط ضعف و قوت آن را به روشنی نشان داده است. و بالاخره، برای تکمیل تلاش خود در انتقال دانش مربوط به هر نظریه به ذهن خواننده، شولتز در پایان هر فصل پرسش‌هایی را به عنوان خودآزما برای خواننده طرح کرده است تا توجه او را به مطالب اساسی و اصلی هر فصل جلب کند.

امید است این کتاب ارزشمند و غنی در زمینه شخصیت مورد استفاده همه علاقه مندان و مشاوران، روانشناسان و رواندرمانگران قرار گیرد.


مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما