محل لوگو

کتاب 120قانون – برایان ترسی


 

کتاب 120قانون – برایان ترسی در 26 صفحه با فرمت pdf

برایان تریسی کیست؟

 

برایان تریسی از نویسندگان کتابهای خودیاری است.او بسیاری از کارهای خود را به صورت کتاب صوتی ارائه نموده است.موضوع کتاب های او بیشتر اعتمادسازی، بازاریابی،فروش، رهبری، مدیریت کسب و کار می باشد. او تاکنون ده ها کتاب نگارش کرده است که می توان« قورباغه ات را ببوس»، «کانون تمرکز»، «مدیریت بحران»، «قدرت بیان»، «مدیریت زمان»، «کمک به خویشتن» و« جادوی انگیزش» « 21 رمز موفقیت میلیونرهای خودساخته» «چگونه فوق ستاره فروش شویم» «کتاب هدف» «رازهای رسیدن به استقلال مالی»نام برد. برایان تریسی یکی از معتبرترین افراد صاحب نظر در جهان در زمینه موفقیت می باشد و در همایش هایش بسیار بر شکوفا کردن استعداد های نهفته انسان تاکید دارد.

 

کتاب 120قانون در یک نگاه

کتاب 120قانون راجع به قوانین حاکم بر طبیعت و نحوه رفتار انسانها به عنوان موجودات با شعور با این طبیعت سخن می گوید. برایان ترسی مشاور و روانشناس بزرگ و یکی از معتبرترین مراجع صاحب نظر جهان در زمینه موفقیت و پیشرفت بشر می باشد. کتاب 120قانون از او برای موفقیت و رسیدن به هدف در زندگی است.

قوانین طبیعت چیست ؟ تلاش انسانها برای شناسایی جهان اطراف و توفیق قابل توجه وی در این زمینه نشان می دهد که علم طبیعت هم ممکن است, و هم واقع . وجود شناسی ناظر به چنین علمی باید جایگاهی برای طبیعت فراهم آورد. در نظر دانشمندان این قوانین راههای عمومی و اصلی جریانها و حوادث جهان فیزیک را نشان می دهند. اگر این قوانین توصیفی اند چه چیزی را توصیف می کنند؟ اگر توصیفی نیستند به چه کار علم می آیند. قوانین طبیعت از آن جهت به کار برده می شود که کلمه قانون از مرز علوم طبیعی فراتر می رود و در علوم دیگر هم خود را نشان می دهد. قوانین که مطلق ریاضیات و متافیزیک همه …. از این قبیل هستند.که مکتب نوین به شماعزیزان پیشنهاد می کند مطالعه نمایید.

بخشی از کتاب 120قانون برایان ترسی

1-قانون علت و معلول:هر چیز به دلیلی رخ می دهد.برای هر علتی معلولی هست. و برای هر معلولی علت. چه از انها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید. چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد.

2-قانون ذهن:همه ی علت ها و معلول ها ذهنی هستند. افکار شما تبدیل به واقعیت می شوند. افکار شما افریننده اند شما تبدیل به همان چیز می شوید که درباره آن بیشتر فکر می کنید

3-قانون عینیت یافتن ذهنیات: دنیای پیرامون شما تجلی فیزیکی دنیای درون شماست. کار اصلی شما در زندگی این است که زندگی مورد علاقه ی خود را در درون خود خلق کنید.

 


مبلغ واقعی 5,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 449

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما