محل لوگو

طرح توجیهی تولید کفپوش پی وی سی


تولید کفپوش پی وی سی

طرح توجیهی کارآفرینی در قالب pdf با عنوان تولید کفپوش پی وی سی 64 ص

دنیای امروز سعی دارد نیاز تمام مردم را براورده سازد .امروزه کفپوش های پی وی سی (کفپوش pvc) با طرح چوب مشابه پارکت که مخفف پلی کلرید وینیل(PVC) با عنوان شناخته شده کفپوش وینیل به این عرصه وارد شده است. این کفپوش که خیلی ارزان بوده بروی هر سطح صافی قابل نصب می باشد.در مقابل آب مقاوم بوده و از نظر دوام خیلی بهتر از بقیه کفپوش ها می باشد. کفپوش PVC از کامپوزیت مصنوعی مانند چوب خرده ،پلاستیک ،نایلون و غیره ساخته می شود .

 طرح توجیهی کارآفرینی در قالب pdf با عنوان تولید کفپوش پی وی سی 64 ص

در بازار داغ کفپوش ها انواع وینیل از جنس های مختلف وجود دارد مانند:

کفپوش pvc رولی:کفپوش pvc رولی نوعی کف پوش پی وی سی می باشد که بسته بندی آن به صورت رولی بوده و به صورت یکپارچه پهن می شود وهیچ گونه بهم ریختگی ندارد، به آسانی نصب می شود.معمولادرسالن های ورزشی و اماکن اداری و کارگاهی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.قیمت کفپوش های رولی نیز نسبت به سایر کفپوش ها ارزانتر و مقرون به صرفه تر است ودر انواع طرح چوب ، عروسکی (کفپوش اتاق کودک) و طرح سنگ و .... موجود می باشد.

کفپوش pvc چوبی :کفپوش pvc چوبی دردو مدل با طرح های الواری و پارکتی در بازار عرضه می گردد.این نوع کفپوش پی وی سی چوبی از 3 لایه تشکیل شده است که دو لایه از pvc ویک لایه دکوراتیو (toplayer ) جهت بهتر قرار گرفتن در کنار یکدیگر استفاده می شود.مقرون به صرفه است.

کفپوش pvc کاشی :کفپوش pvc کاشی یا با نام دیگر کفپوش pvc تایل در شکل واندازه های تایل می باشد و با اشکال مستطیل و یا مربه در بازار موجود می باشد.در طرح های مختلف چوبی و... می باشد.


مبلغ واقعی 5,500 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 4,675 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 853

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما