محل لوگو

دانلود کتاب زبان عمومی دکتری


دانلود کتاب زبان عمومی دکتری

دانلود کتاب زبان عمومی دکتری با فرمت PDF در 356 صفحه

مقدمه:

کتاب «زبان عمومی آزمون دکتری» با هدف ایجاد آمادگی در داوطلبان کنکور دکتری تدوین و نگارش یافته است. در این کتاب ضمن ارائه تمامی مباحث مهم گرامری مورد نیاز داوطلبان آزمون دکتری و مثال‌های کاربردی و مفید و نیز شیوه‌های پاسخگویی به سؤالات درک مطلب، سؤالات و پاسخ‌های تشریحی آزمون دکتری آورده شده است.

زمون زبان عمومی همچنان که بسیاری از داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد یا سایر آزمون‌های زبان با آن برخورد داشته‌اند به گونه‌ای نیست که بتوان منبع جامع و کاملی برای آن معرفی کرد و معمولًا سطح کلی آشنایی با زبان داوطلبان را محک می‌زنند. کتاب‌های زیر که به عنوان منابع مناسب زبان عمومی آزمون دکتری معرفی می‌گردند، کتاب‌هایی است که دقیقاً آزمون‌های زبان عمومی را در سطح دکتری یا کارشناسی ارشد هدف‌گیری نموده‌اند و تلاش کرده‌اند لغات و قواعد رایج این‌گونه آزمون‌ها را به صورت مشخص‌تری ارائه نمایند تا داوطلبانی که معمولاً با مشکل صرف زمان بر روی درس زبان عمومی مواجه هستند فراغت بیشتری برای سایر دروس خود پیدا کنند.

مطالب این کتاب بر اساس آزمون دکتری سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ تدوین یافته است. این کتاب شامل مباحث گرامر، درک مطلب، دایره لغات و حل تمامی سؤالات آزمون دکتری سراسری است.


مبلغ واقعی 25,000 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما