محل لوگو

مقاله برند یا نام تجاری‎


مقاله برند یا نام تجاری‎

مقاله برند یا نام تجاری‎ در 36 اسلاید و قابل ویرایش

مقدمه:

یکی از با ارزشترین دارایی‏های هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می‏باشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازه‏گیری می‏شود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‏ها برخوردار است. زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنها است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش دارایی‏های فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است. تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری انجام گرفته است که این ابعاد شامل : تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند می‏باشد که این عوامل به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند موثر می‏باشند. البته در این میان وفاداری به برند بیشترین تاثیر را بر ارزش برند دارا می‏باشد

فهرست :

چکیده

برند

برندینگ

موارد استفاده از برند

نامگذاری برند

اهمیت برند برای مشتریان

روشهای برند سازی

علل شکنندگی برند

وظایف مدیر محصول یا مدیر نام تجاری

مدیریت برند

پنجمین p بازاریابی

بررسی رتبه برندهای برتر دنیا


مبلغ واقعی 25,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما